Inhandlat :)

2010-03-02 / 11:28:30
Hejsan. Synd jag haft sån liten tid till min blogg nu då allt vart. Försöker ju så gott jag kan. Vi är fortfarande i Örnsköldsvik och ska nog hem på onsdag om det blir som tänkt. Då får vi även veta om vi fått lägenheten :) Jag hoppas. Igår så var vi även och köpte en del till Halies rum som: Lampa till fönstret, förvaring till leksaker, två hyllplaner där vi ska ha fotoramar m.m, stor prinsessmatta och fyra liknande princess tavlor. Och idag ska vi kika efter en spjälsäng. Så nästa månad ska vi inhandla byrå, gardiner och massa annat. Halie har blivit väldigt lugn den senaste tiden, så skönt. Men det brukar ju vända och ha sig hela tiden. Mattias matar henne med burkmat just nu, hon älskar ju det så mycket. Så kul att se henne glad :) Nu så ska jag göra massa annat. Vi ska snart till stan.

Det kommer in mer dop bilder senare ;)
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥