Jag är så trött så trött

2010-03-15 / 19:55:09
Sitter nu här hemma och typ dör av trötthet, men måste hålla mig vaken. Lägger jag mig nu så vaknar jag garanterat inatt någon gång. Fick lov att sätta mig här en sväng så att jag inte somnar i soffan, vilket jag säkert skulle kunna göra. Imorgon så ska vi inte missa det. ÖF för mindre barn som Halie. Hoppas någon trevlig filur är där och någon Halie kan spana in kanske? ;) Hon är ju så van att vara den enda tjej med tanke på att alla är killar på föräldrargruppen alltså barnen.. Men den är inte förän om en månad ungefär. Och det blir tyvär sista gången vi är där :( synd, dom är så trevliga alla mammor. Men jag kan ju alltid åka på någon träff där innan det hela avslutar då vi hälsar på i Umeå. Måste iaf finna en ÖF i Domsjö eller som sagt Övik. Men då ska man känna någon att gå dit med. Jaja nog pratat om det nu surrar jag bara en massa för att jag är så trött och inte om något vettigt heller.

Det dyker kanske upp någon mer bild sen dagen, då Fia uppdaterat din blogg.

Bjuder på en till bild sen Halie lekte imorse då jag fixade mig.

Hon var bara snäll en liten stund, så jag fick först ge henne till Mattias men han var så trött och kom ut med henne lika snabbt igen och la henne i vagnen. Och hon började tjuta direkt. Men på något sätt så fick jag ändå det att fungera. "man blir super mamma".


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥