Jag blir ARG!

2010-03-24 / 21:04:36
Titta nyss på kanal 1 angående Linnéa som blivit vådltagen. Allt som lärarna, präst, föräldrar och elever faktiskt gjort mot henne. Fy så arg jag blir "jag finner nästan inga ord". Hur kan alla tro på en enda människa? Bjästa är ju känd för sitt skitsnack. Jag tycker att alla som skrivit så borde ta sig en stor titt i det hela. Vad hände med flickan? Kyrkan och prästen valde att ta in honom på avslutningen, medans Linnéa fick sitta ovågandes hemma. Föräldrar som startat grupper på facebook där dom skrivit "Att Linnéa bore dödas och våldtas osv". Jag fick verkligen tårar av detta och kan inte skriva mer om detta just nu, jag är så arg ...


http://svt.se/

Åsikter!
Postat av: Linda

Ja fyy faaan! vars finns rättvisan idag??!



Det är förjävligt!

Skämmande!

Kommenterat - 2010-03-25 / 01:21:50
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥