Jag klarar det

2010-03-21 / 20:24:53
Nu var det nästan 3 månader sedan jag rökte. Är ni inte stolta över mig? Slutade för Halies skull och lyckades. Det är nog det största jag lyckats med hittils. Däremot min sambo är inte lika duktig. Började med att han fest rökte och nu imorse såg jag han gå ut och röka. Olika för alla. Men jobbigt om han börjar, då blir det svårare press för mig. Men vi ser väl. Han får ju självklart röka om han vill, men kanske onödigt om han ändå hållt sig så länge. Huvudsaken jag själv inte börjar röka.



Halie sover nu, hon var så trött och somnade på ungefär 5 minuter.
Åsikter!
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Duktigt, jag slutade också röka en gång i tiden. Nu tål jag knappt lukten ;)

Kommenterat - 2010-03-22 / 15:00:55  | URL - http://freijasmamma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥