Jag ser mig själv som "mitt emellan"

2010-03-12 / 15:38:55
Fick en fråga nyss igen om jag anser mig själv vara en ung mamma? . Som jag sa tidigare så är jag nog mitt emellan allt det där. Jag är ingen ung mamma eller en gammal. Men enligt åldern dom dragit så är det under 23 år som man är en ung mamma. Sen tycker ju människor olika om det där.  Jag vet inte riktigt vad jag själv tycker att gränsen ska gå. Under 23 är ju faktiskt rätt. För under den åldern så pluggar du oftast och säkert nyss flyttat hem ifrån om du ens har det så det stämmer  ju. Och eftersom att då mamma fick min bror var hon i min ålder och mamma var yngst av mammorna i brorsans klass. Så jag tycker såhär under 18 är du en tonårsmamma och över 18 och under 25 så är du en ungmamma. Där lägger jag min ålder. Låter inte det rimligt? Mitt tycke iaf. Så man kan säga lite olika om detta. Men jag anser mig vara "mitt emellan". Hoppas att detta dög som svar åt dig. :)

Idag har vi också besök av mr Jimmy, så han och Mattias springer runt och busar med Kiara här inne. Hon väcker nästan Halie som ligger och sover. Men förmodligen så vaknar hon snart ändå så. Sitter och funderar på vad vi ska äta. För i frysen är det typ tomt så vi kanske måste på affären för att inhandla något ätbart till middagen. Ska fundera ut något nu och kolla vad Mattias är sugen på :)
Åsikter!
Postat av: Elin

Tack för svaret, det dög alldeles utmärkt! :)

Kommenterat - 2010-03-12 / 18:21:40  | URL - http://elinnolssonn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥