Känner mig lite hängig

2010-03-17 / 08:54:51
Klev nyss upp och känner mig halv sjuk idag. Usch orkade inte gå upp klockan sju så min underbara sambo gjorde det och jag klev upp halv nio, tack för det älskling det behövdes. Vi blir nog inne idag om vi inte ska gå till affären eller nåt. Jag behöver vila ut mig det har varit två full späckade dagar nu :) Och vi måste städa. Har struntat i det i två dagar nu och bad Mattias göra det igår men nu då jag klev upp så har han inte gjort någonting alls. Typiskt karlar. Så det blir jag som får städa upp det där förmodar jag :p Tänkte hoppa in i en varm dusch nu och ta med mig Halie så hon får sitta i bilstolen medans jag fräschar upp mig.

Gumman ligger i pyjamas..


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥