Känd bloggerska?

2010-03-02 / 15:35:56
Jag vet vad man ska satsa på om man vill bli känd i denna kris.


Bli bloggerska. Men naturligtvist måste du vara intressant och våga skriva ut sånt som gör människor upprörda. Så gör t.e.x Kissie och Amir. BlondinBella började ju med video bloggning och det gjorde henne väldigt känd. Det skulle väl vara ganska coolt att jobba som bloggerska. Kunna skriva av sig och samtidigt få pengar för det och bli bjuden på en massa fina träffar och du blir bara mer intressant ju mer tidningar osv tar kontakt med dig och sedan blir man dessutom bjuden på kändisfester. Det är nog en bra väg för dom bara vill bli känd. Så ser jag det. Jag skulle också vilja vara en omtalad bloggerska. Men så intressant kommer jag aldrig bli. Dessutom är det inte bara lycka utan man får vara med om en hel del vägen dit. Ta hemska kommentarer, passa sig för att skriva ut privata saker och så mycket mer. Men jag står upp för dom kända dom gör det ändå bra. Nu så ska jag gå och lägga mig bredvid min mys gumma. Hon ligger och sover i sin mormors soffa :D
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥