Kissie klankar ner på unga mammor

2010-03-12 / 11:05:24
Åh vad arg jag blir då jag läser detta på Kissies blogg, KOLLA HÄR. Hur dum får hon vara sitta och klanka ner på "unga mammor". Som om hon någonsin haft svårt i sitt liv. Hon lever sitt rika liv och klanka ner på saker hon inte har en aning om. Undra om hon blivit gravid någon gång och förstår hur svårt en abort kan vara för vissa. Jag tycker såhär "folk som inte varit i den situationen, kan inte säga någonting heller." Blir ärligt sagt förbannad över sånt här särskilt hon av alla sitter och dömmer på bloggen, men det måste vara enbart för att få läsare. Det är ju så hon säger att "Kissie" är inte hon utan någon annan. Men jag tror hälften av hon är Kissie rent av sagt. Vill man behålla varför skulle det då vara fel och särskilt om man kan ta hand om sitt barn. Vet av jätte många unga mammor som tar hand om sina barn lika bra som en 30 årig mamma skulle göra. Är man ung har man "krafter, styrka osv". Jag ser positivt på det. Och ser allt för många som ser ner på detta. Men dom som gör det, det är antingen folk som inte har barn själv och tycks tro att dom vet så mycket. Eller försöker dom få barn själva. Thats it. !


Åsikter!
Postat av: Elin

Anser du dig själv vara en "ungmamma" ?

Och var tycker du gränsen går för att vara "ung förälder" ? (vilken ålder) :)

Kram

Kommenterat - 2010-03-12 / 11:51:25  | URL - http://elinnolssonn.blogg.se/
Postat av: fanny - 16 år och morsa

Usch! Jag slutade läsa hennes blogg efter att hon klagar på unga mammor..

Kommenterat - 2011-04-29 / 23:02:49  | URL - http://fannysjogestam.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥