Knäppa lokal värd :O

2010-03-01 / 12:45:48
Förstår mig inte på den tanten. Vi har städat och grejja där och vi fick kvitto av henne och tillbaka 400 kronor av avgiften. Hon ringer på kvällen och säger att vi missat att skura utanför lokalen och i köket och lite på borden. Matte var snäll och sa att han kunde komma tillbaka idag klockan tolv och städa upp det. Mattias gick dit tjugo i tolv då säger tanten att det var klockan elva och att hon städat upp allt och att Mattias ska komma tillbaka med en hundring och smäller igen dörren på honom. Hur kunde hon få rätten till det? Vi har fan kvitto på att allt är städat och kunde lika gärna skita i det om vi ville. Men istället var vi snäll eftersom att hon är äldre. Men nu är jag så förbannad. Tänker aldrig mer hyra någon av hennes lokaler.
Åsikter!
Postat av: Pottifarr

Usch, hon har fått för lite kärlek i sitt liv. Man borde ta upp det på något kvartersråd eller något. Man vill ju inte bli bemött på det sättet.

Kommenterat - 2010-03-02 / 19:41:37
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥