Kvälls uppdatering

2010-03-26 / 23:08:26
Hejsan, tog mig några timmars ledigt från bloggandet. Ville umgås med min familj. Och det blev mys vi hyrde film via boxern och det blev skräck denna gång. Lika bra film som igår och spännande hela tiden, minns inte namnet på filmen förtillfället. Mamma säger: Kan inte ens gå och röka det händer ju saker hela tiden. HAHA.  Följde nyss med mamma till stan, hon hämtade upp min bror och Malin som varit på bio och sett "farsan" så nu går Malin runt och säger "du gifta" hela tiden.

Men nu tänker jag ta mig tid framför datorn en stund och sedan inta sängen.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥