Lat.

2010-03-07 / 19:10:44
Nu har jag varit inne i tre dagar utan att gå ut, haha så det blir då man är föräldrarledig. Men imorgon så ska vi iaf ta oss en tripp först till Öf som jag berättade om tidigare sedan så blir det affärn och hitta majskrokar åt Halie. Vi var på coop här på Ersboda men icke att det fanns några så då vi lix är nära willys så ska vi kolla om dom har. Som sagt söndagar är alltid "booring". nu så ska jag tahand om tvätten, så roligt eller inte :p Har för tråkigt liv just nu kanske så det är därför jag inte har så mycket att blogga om. "tre dagars lathet" kallar jag det ;) tjing.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥