Lite bilder sen Övik ..

2010-03-04 / 20:43:09
Hej och hå. Lång dag känns det som. Inte konstigt då jag klev upp sju imorse. Halies nya tid att vakna just nu. Har nyss fått igång min nya mobil så nu kan jag lägga in bilder ifrån den till datorn, whoho. Inte världens bästa kvalite men bättre än det jag hade innan. Vad vi alla gör nu är att Mattias spelar på bärbara datorn, Halie sover för natten och jag kikar runt och lägger in lite mobil bilder :) Imorgon är det helg och vi kanske ska träffa Petra och Emelie någon dag om det funkar för dom. som sagt vi ser .

Som ni vet så gjorde vi dop tårtan alldeles själv. Vi blev nöjda tills vi skulle ta med den till lokalen. Som ni ser längst ner fick vi ta dit två fusk roser för att grädden hade farit överallt. Men som sagt det är ju innehållet som räknas. Och den var god, håller ni inte med mig ni som var där och firade? aja.

Halie sover fint hos sin pappa hemma hos min mamma i Örnsköldsvik .

Min snygga syster.
Tänk er nu är hon tonåring kan inte tro det själv ens. Tiden går. Ta vara på den :)


Grabbarna grus i lokalen då vi hade dop fest :)

Pusspuss på karln i mitt liv <3

Pappa matar dotter ..

Såhära såg min lilla gumma ut sex imorse, hon var pigg men tyck inte det syns på bilden. Det var nog blixten som förstörde det..

Detta var lite uppdateringar och bilder under tiden i Övik.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥