Lite prat och tankar

2010-03-10 / 21:16:13
Halie har inte vaknat ännu, skönt. Men ska väl inte säga för mycket hon lär nog vakna under nattens gång och ha ont av rethostan hon har. Resten av kvällen består av tvätt och röja undan som vanligt och tvn. Och imorgon vad händer då? hemma blir vi tänker inte gå ut så länge Halie är såhära och förvärras det som sagt så måste vi ju åka in men det får vi hoppas på att vi får slippa. Just nu längtar jag till flytten ska bli ku latt få möblera om allt på nytt i en ny lägenhet dessutom får Halie ett eget rum. Sen så ska vi kämpa gärnet för att fixa jobb till Mattias så att vi kan få leva lite bättre så man kan hitta på mer. Det vore "GREAT" :) Det är ju bara 1 1/2 månad kvar nu.

Finns det någon bra ÖF i Domsjö eller som sagt i Övik?. Skulle vara roligt att lära känna någon som har barn. Mina kompisar är barnfria typ allihopa :p Skulle vara bra med en som har gemensamma saker att prata om. Hojta till om du är en mamma från Övik och vill ses ;) Nu så ska jag stänga ner datorn, hörs inatt eller imorgon bitti.
Åsikter!
Postat av: Camilla

Det finns babybokprat på biblioteket och andra roliga tillställnignar, och sen finns Liten och Stor tror jag det heter. I domsjö på församlingsgården om jag minns rätt. Kolla på kommunens hemsida eller så!

Kommenterat - 2010-03-10 / 21:58:10
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥