Lite uppdatering

2010-03-14 / 18:01:10
Mattias sover middag 17.44? karlar ska alltid sova middag annars överlever dom typ inte. Medans vi brudar kan springa runt som en tok hemma och städa, tvätta, ta hand om bebis osv. Vi måste vara gjort av bly. Nu menar jag inte att Mattias inte tar hand om något. För det gör han. Halie har världens bästa pappa. Och städa gör han, tar bara lite längre tid. Eller så är det jag som vill få bort saker för snabbt?


Idag så har vi packat typ tio lådor och det ekar i vårat vardagsrummet. Det finns inte så mycket här inne längre bara möbler, tv och lite små pjåller som är Halies. Vi fick ju trettio lådor idag av en person så vi hoppas att dom räcker. Annars börja jag undra hur mycket vi hunnit samlat på oss.

Min kamera sladd är fortfarande försvunnen. Undra vart den hamnat denna gång? Less man blir på sånt. Har fotat
men kan inte ens lägga in dem. Borde finna den så länge  vi packar i lådor så är det ett måste att den kommer fram. Annars får jag köpa en ny helt enkelt.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥