Mamma börjar bli nervös .

2010-03-29 / 12:03:24
Snart är mamma 40 år. Tror hon börjar bli ömtålig efter vad jag och andra ordnar åt henne. Hon har absolut ingen aning alls, vilket är kul. Nu börjar hon verkligen tänka på vad det kan vara och blir lite små sur över att inte veta. Tycker inte synd om henne. Hon har gjort detsamma med mig.

Halie ligger i våran säng och sover och älskling sitter vi datorn. Han blivit värre än mig med datorn. Trodde jag var en datanörd. Men tror att han slår mig med hästlängder nu.

Nu så ska jag planera lite mer angående 40 års dagen, och mamma kommer nog snart ut ur sitt rum efter hon
sett mitt inlägg.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥