Mat och film :)

2010-03-06 / 19:30:20
Nu kom Mattias hem och nu blir det mat. Snacka om att jag har hungrat ihjäl nästan. Det var ju ett tag sedan jag satt och skrev här att jag faktiskt var hungrig. Men nu är det på G iaf. Gott det ska bli. Nu äter man sig nog alldeles för mätt bara för att man är för hungrig. Ikväll är det jätte mycke bra filmer för alla som vill se. Jag kan inte bestämma mig vilken jag vill se. Jag har sett en del av dem också. Hm detta blir ett svårt val.. Tryck här så kommer du in på dagens filmer :) Nu så ska jag duka fram och såsmåningom ÄTA! Godkväll ... Hörs senare d¨å jag inte rä så hunrig.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥