Matförgiftning?

2010-03-21 / 16:07:02
Man börjar ju undra,. Har legat och spytt hela morgonen. Både jag, mamma och M. Fick föröska tvinga mig själv att somna så att det skulle gå över. Äntligen så kan jag känna mig som en människa igen. Och här hemma hos mamma är det fullt hus, som vanligt. Men det är trevligt. N sitter och matar lilla Halie i köket. Hon har varit lite grinig idag. Beror kanske på att mamma Carro inte kunnat ha hennes så mycket idag. Nu inväntar vi bara att Potti ska bli klar med maten, han är nämligen världens kock och alla avgudar hans mat. Men den tar alltid en förbskad tid. Jag är så hungrig. Ska kramas med min gumma nu har inte gjort det idag.

Finner inte någon sladd till mobilen, mamma är lat som inte sök den. Har ju footat tiotal kort som måste läggas in här.

Den här låten är riktigt bra, brorsans fel att man sitter och lyssnar söder den nu.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥