Min flickas närhet

2010-03-22 / 20:53:39
Ett barns närhet är den bästa närheten som finns. Min lycka är att få se dig le och må bra. Innan min lilla flicka kom till så trodde jag inte att det skulle vara så underbart och bra som det är. Man hör hur visa klagar över det. Men jag kan absolut inte klaga. Jag gillar livet som mamma. Vissa dagar är dom snäll och go medans andra dagar är dom trött och bråkig. Men alla dagar behövs. Jag har en familj som gör mig levande. Kan man bli lyckligare? Visst kommer många tycka såhär: Åh vänta bara tills hon blir äldre. Men vadå har man en positiv inställning så klarar man nog det mesta.

Ett foto som väcker mamma känslor .



Nu så blir det Hollywoodfruar och fika ♥
Åsikter!
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Tack detsamma ^^,



Vilket söt bild :D

Kommenterat - 2010-03-22 / 20:55:09  | URL - http://mammah.bloggplatsen.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥