Min rädsla att flytta

2010-03-27 / 20:01:33
Kan inte släppa tanken idag om vänner som jag håller av så otroligt mycket inte hör av sig mer. Istället så har jag fått mer kontakt med min barndomsvän, "KUL". Vi var bästa vänner i ynre tider. Oj oj vilka minnen vi har tillsammans. Ska verkligen bli mys att börja ses igen nu då jag flyttar hit. Idag hann vi inte ses så mycket. Men vi hinner.

Tror jag börja få lite obehag med att flytta till den lilla staden igen. Nervös som attans. Nu ska man gå runt med en barnvagn där typ alla vet vem man är. Det känns lite obehagligt. I Umeå så känner ju nästan ingen mig. Förutom dom som lärt känna mig. Och där blir man aldrig uttittad som man gör i Övik. Jag måste börja om på 1 igen. Bli van med ut stirrning och allt det där.. Usch mina nerver börja ta sig nu. Jag får intala till mig själv "det kommer gå bra Carro". I think so.

Åsikter!
Postat av: Emelie

Hej!

Jag förstår exakt hur du känner dig. Jag flytta från Sala till Sura. 4 år senare flyttar jag ju tillbaka till Sala Och alla i Sala PRECIS alla i Sala vet vem jag är. och jag tycker inte om när folk kollar men jag biter bara ihop och så.. men jag vet hur du känner dig. Det e skit jobbigt att ha blickarna och så. dom dömer en. :)

Kommenterat - 2010-03-27 / 21:18:13  | URL - http://silasmamma09.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥