Mitt liv innan Halie

2010-03-25 / 12:20:40
Tidigare var jag känd som "PartyCarro". Jag festade varje helg. Köpte party linnen för mitt studiebidrag. Jag levde tonåring och valde partyliv. Skulle jag välja just nu så skulle jag önska att jag hellre valde skola och vara keminörd.


För vem kunde ana hur livet skulle bli sen? Ja blev helt enkelt mamma och valde familjeliv före annat. Jag levde ju ändå mitt ungdomsliv tidigt. Det är positivt om man tänker på hur det blev. Jag kanske inte har rest utomlands eller bildat mig stort. Men jag har fortfarande tid. Jag ska inte dö ännu. Men nu kan jag säga stolt att jag är "HaliesMamma".



Jag har upptäckt en del att man förlorat vänner som inte vill ses lika mycket längre nu då man fått barn. Man finner kanske inget gemensamt längre, vad vet jag. Är nog tråkig nu, maybe. Med tiden mer och mer så märker man. Jag är ändå lyckligast i världen. För en "familj" vill vi nog dom flesta ha.
Åsikter!
Postat av: j ♥

Hejsan!



Är du sugen på att shoppa loss, riktigt B-I-L-L-I-G-T?! Då har du kommit rätt.



JUST NU HAR JAG 50% RABATT PÅ NÄSTAN HELA SORTIMENTET!



Och säljer Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*PLATTÅNG

*PIERCING SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*MÄRKESPRYLAR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)

Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



ANNARS KAN DU JU ALLTID VARA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT VÄRT 250KR HOS MIG =)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

Kommenterat - 2010-03-25 / 15:07:04  | URL - http://enbbloppis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej gumman. Jag läste vad du skrev, och det är precis samma sak som för dig som för mig, jag har nästan inga kompisar kvar efter att jag fick Angelina, jag förstår bara inte att ett litet barn kan förändra vänskap så mycket. Jag blir nästan lite arg varje gång jag tänker på det. Om ett litet barn kan förändra vänskapen bland människor, så tror inte jag att vänskapen var så stark som man trodde tyvärr =/ Puss&Kram älskar dig gumman. Du MÅSTE höra av dig när du är i Övik, för jag vill verkligen ses snart igen :D <3

Kommenterat - 2010-03-27 / 10:43:59
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥