Morgon

2010-03-12 / 08:40:27
Ungefär samma tid varje dag strax innan åtta brukar stumpan vilja upp. Har nyss käkat frukost framför"Bella&Tyra show" som inte gick att se igår. Men nu så gick det. Jag pausade programet nu för att Halie börjar bli trött igen så jag ska snart lägga henne en stund igen. Hon har fortfarande hostan kvar, synd för vädret är verkligen underbart idag ser jag nu då jag tittar ut genom fönstret här hemma. Men vi får göra det bästa av situationen. Helle kommer nog förbi en stund idag :) kul, nu vill Halie sova hon är tjurig. Jag kommer snart så jag pausar inlägget här en stund.

Hon vägrade att sova så jag la henne i sitt babygym igen lär väl försöka snart igen. Hon är trött. Ser henne gnuggqa ögonen hela tiden. Men ska försöka se klart programet nu hade jag tänkt, vi hörs senare!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥