När bada ni era små första gången?

2010-03-21 / 16:51:38
"Binero är seg, vill fixa nanet nu. Fick mejla dom." Jag vill på badhuset med Halie för första gången, men ekonomin tillåter inte denna månad vi ska nämligen använda pengarna till något jag nämner lite längre fram. Men när bada ni era små första gången? Jag och M måste verkligen åka och bada med Halie snart. Hon skulle älska det.

Åsikter!
Postat av: Lovisa

hejsan! Jag börja babysim med benjamin och då var inte han gammal 4 mån tror jag! Kram /l.H

Kommenterat - 2010-03-21 / 17:14:34
Postat av: Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Aah, jag kommer utesluta kött helt och hållet. Och sen får framtiden avgöra om jag ska ta steget och bli vegan med :). Men vegetarian till att börja med!



Svar till ditt senaste inlägg.

William har aldrig badat i badhus. Troligtvis kommer han inte göra det förens han börjar dagis eller t.o.m skolan! Jag har extrem bacill skräck och klarar inte av att ta mitt barn till badhus. Låter kanske konstigt, men de går bara inte. hehe.

Men William ska bada utomhus i havet nu till sommaren, de kommer vara hans första gång och han kommer vara runt 1½år gammal då :).

Marcus får vänta ytterligare ett år, så till nästa sommar ska han få känna på vattnet utomhus :).



annledningen till varför mina grabbar inte får bada utomhus när de är yngre än 1år, är baraför att jag är rädd att de ska få någon inflamation. Anntingen öron, eller urininflamation. Barn har välldigt lätt att få framförallt öroninflamation. Och jag är välldigt försiktig med nya saker när de gäller barnen. :P

Kommenterat - 2010-03-21 / 18:59:38  | URL - http://snuttegubbe.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica Mårtensson

river va runt 6 månader första gången vi va på badhuset..holly ha inte varit där än men snart=) kanske nästa månad =)

Kommenterat - 2010-03-21 / 19:42:39
Postat av: Emma

Eddie var ca 5 Månader !!!

Kommenterat - 2010-03-21 / 21:07:30  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Eddie var ca 5 Månader !!!

Kommenterat - 2010-03-21 / 21:07:57  | URL - http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥