Naturligt vacker

2010-03-18 / 19:16:26
Halie ser naturligt vacker ut. Kan redan se henne framför mig hur hon ser ut som tonåring. En naturligt vacker skönhet. Pappa M har redan berättat hur hård han ska bli mot hennes pojkvänner. Hans första regel var att dom ska sova i olika rum. "skrattar för mig själv". Halie kommer nog bråka en del med pappa för att lyckas. Men det tror jag inte hon kommer att göra. Dessa tonår, det är ju ett tag dit. Men rätt som det är så har det gått 12 år och där står hon skrikandes på mig "att hon aldrig får någonting, att jag ska låta henne vara osv." Den tiden kommer. Hoppas tiden inte rullar fram allt för fort bara. Jag ska njuta av hennes småbarnstid nu ett bra tag.

Åsikter!
Postat av: Johanna - mamma till Leia

väldigt fin tjej:)

Kommenterat - 2010-03-18 / 19:51:00  | URL - http://johannaostblom.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥