Nu är hon sjuk

2010-03-12 / 20:14:35
Nu har Halie feber för första gången tempen låg först få 38.9 men har gått ner till 38.2 nu sover hon. Hon höll på i en timme genom att vakna var 5e minut. Men nu har det gått längre än 5 minuter så nu hoppas jag hon har somnat. Tycker synd om henne. Hon har faktiskt varit ovanligt pigg för att ha feber bara lite extra tjurig. Men jag förstår henne skulle jag med varit. Nu får vi hoppas att hon inte har någon feber då hon vaknar igen. Blir ju så jobbigt för henne annars, delvis vi också.

Grabbarna är här, Mattias kompisar Jimmy och Jonas dom drog nyss till affärn. Så nu sitter jag i lugnet en stund, det behövs :) kan bli för mycket kill snack i mina öron annars.Ha ha ! Ska ta fram en mysig filt nu och sätta mig skönt i soffan och trycka på text tv för att se om det börjar en bra film. Det är ju fredag idag :) Hej och hå ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥