Nu säger jag godnatt ..

2010-03-09 / 22:43:01
Har nyss sett på lite program på tvn det tråkiga är att jag missade "dating in the dark". Hann bara se slutet. Får inte missa nästa avsnitt
Jag får ställa ett alarm till dess ;)

Vad händer imorgon då? Jo Helle ska hit vad jag vet hittills. Och är det fint väder så blir det garanterat en promenad. Kanske blir en liten tripp mot Öf och kolla när vi har föräldrarträff igen. Som sagt jag är glömsk och glömde skrva upp datumet. Typiskt idag "tisdag" så var det ÖF för små. Och vi glömmer alltid bort det och kommer på det en timme innan dom stänger, typiskt. Men nästa tisdag ska vi försöka hinna dit. Det får bli ett alarm på det också. Men nu så ska jag sova så jag orkar med Halie imorgon bitti.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥