Nya modet idag.

2010-03-04 / 21:12:54
Det nya modet bland alla tonåringar. Min syster kom hem med sådanna brillor. Då började jag genast tänka tillbaka på då jag själv var i den åldern, allt var så viktigt att passa in och sen var allt möjligt modernt även sånt jag skulle tycka vara skit fult idag. Men jag måste ju erkänna att Halie blev riktigt cool i det nya modet ;)


Nu så ska jag och älskling packa lite. Helle kommer nästa vecka och då hon åker hem så kunde hon kanske ta med sig lådor. Jag hoppas, det vore ju guld värt isånnafall. Vi hörs innan jag ska krypa till kojs.
Åsikter!
Postat av: Helle

Haha fy fan va sött! Vi hörs nått i helgen :) <3

Kommenterat - 2010-03-04 / 23:41:30  | URL - http://hellew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥