Ny/byta vagn?

2010-03-10 / 13:44:38
Gick och la mig igen vid nio och Mattias fick ta över. Klev sedan upp halv elva igen. Gav nyss Halie "morotspuré" och till efterrätt fick hoj "päron puré" och där i blandade jag "blåbär" vilket hon gillade jätte mycket. Hon åt upp allt och det var faktiskt första gången som hon gjorde det :) Sedan badade jag henne och därefter blev hon väldigt tjurig och grät mest så jag ammade henne i tv-rummet och då somnade hon så jag bar in henne i vaggan och nu sover hon djupt.  Stackars gumman är jätte förkyld. Hoppas det går över snart, det blir ingen promenad idag jag vill ju inte förvärra förkylningen. Jimmy kom nyss hit. Så han och Mattias spelar kort i köket.

Jag och Mattias skrev till företaget "AnnaAxel" för snart en vecka sedan och frågade om våran vagn. Den drar nämligen bara åt vänster nu och dragkedjan par pajat och handtaget är lite löst. Antingen så vill vi ha en ny, dom har ju andra modeller där som kanske är bättre. Eller pengarna tillbaka. För just nu så är denna vagn väldigt svår att styra och man får väldigt ont i händerna då man måste luta en hand mot ett hål hela tiden. Vi ringde upp dom igår och då sa hon att hon skulle be dom svara redan igår. Men inget svar än. Tror vi måste ringa dit igen. Snacka om dålig service iaf. En annan jag känner har problem med sin och hon ska få en ny. Då borde ju vi också få det tycker jag. Ska försöka få tag i dom.

Vi har en sån här vagn fast en "mörk/ljus grön".
Såg även nu att dom inte finns att köpa längre, kanske beror det på att folk haft så mycket problem med dom?

Fick en fråga tidigare om vad vi skulle välja för namn på Halie om hon var en kille.
Svar: Jo då skulle hon heta Eddy. Det var det enda namnet vi absolut ville ha. Men jag tror det hade blivit det namnet iaf
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥