Packat för fullt här hemma

2010-03-14 / 23:53:06
Nu har vi snart inget mer att packa i som inte används. Jag och Mattias har nyss burit ner lådor i förrådet här nedanför så att det ska gå lätt att ta dom senare. Men vi var osmarta med en grej pappret som jag ska lämna in imorgon råkade vi packa ner i en låda :/ suck, så nu fick Mattias bestämma sig om han ska med till stan imorgon eller gå till förrådet och söka efter pappret. Han valde att söka efter pappret. Så vi ser väl strax om han hittade det eller ej. Jag ska nämligen träffa Fia och hennes dotter imorgon. Det var ju några månader sen sist nu. Typ då jag var på ÖF för unga mammor och det var jädrans längesen jag var där.  Så det blir väl bara en sväng på stan och kanske sätta oss på ett café och surra lite :) skönt,. behöver prata ut mig lite med en mamma. Känner ju knappt mammor.  Synd man lär känna henne och sen ska man flytta. Men det är väl inte sista gången som vi är i Umeå heller. Nu så ska jag ordna mig inför sängdags. Måste upp imorgon i tid.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥