Pigg idag, härligt :)

2010-03-18 / 09:14:25
Klev upp för en halv timme sen och idag är jag pigg, alltså inte trött. Men förkyld osv är jag fortfarande :( Men vädret är ändå inget speciellt. Kollade nyss ner på Halie. Då hade hon dragit över sig hela filten och skriker gör hon inte, haha. Chockad hon blev då jag tog bort den. Barn är ju så söta :) Fick nyss tvätta om alla kldäer. Tvätta dom igår men glömde helt av att hänga in dom i torkskåpet så nu fick jag tvätta om dom. Typiskt att det bara är tjejer som ska tänka på allt :p Vi glömemr vi också ibland, hehe.

Ni kommer väl på föräldrarträffen?.
Har startat ett event på facebook. Anmäl er där, eller här eller på bdb. Ju fler vi blir ju roligare blir det. Känner ni att ni inte har råd? Ni har ju faktiskt tid att lägga undan till denna resa. Tänk er vad kul att få träffa andra mammor med barn. Jag lovar det blir en upplevelse ;) Dessutom skansen på det. Tänk er vad mys. Där går vi och regerar på skansen ett helt gäng med barnvagnar. Jag längtar så otroligt mycket. Så anmäl er NU idag !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥