Real friends

2010-03-11 / 10:17:25
Vad tråkigt då jag väl tänker efter. Då man blivit "mamma" så har man tappat en del vänner som kommer mindre ofta. Nu syftar inte jag på en enda. Utan det finns några styckna jag tänker på. Jag är ju inte alls bra på att höra av mig vilket många vet. Jag ur usel på att ringa kompisar osv. För att det inte är min grej. Jag skriver helst sms eller på msn. Visst kan jag tala i telefonen men har sällan tid till att prata långa stunder nu då Halie har kommit till oss.

det som är synd är att jag inte har någon nära vän som har barn. Jag har nog hoppat ett steg längre nu då jag skaffat barn och kanske inte är rolig att umgås med längre. Då kanske kompisar väljer att umgås med någon som inte har barn som man kan festa med och göra massa andra rolig heter. Men jag är precis samma gamla vanliga Carro som förut bara det att jag har valt att skapa en familj och strävar efter det. Tidigare bestod mitt liv av er, pojkvännen och FEST. Nu består det av ni och familjen. Jag är ganska förlåtande av mig och det är bara en gång jag inte förlåtit en vän, men hon gjorde mig mycket ont och jag sa upp våran kontakt direkt. En del av er förstår vad jag menar. Men annars är jag väldigt förlåtande och bryr mig väldigt mycket om min vänner. Dom står mig varmt om hjärtat. Utom dom skulle jag aldrig vara "Carro". Jag behöver lära känna en "mamma". Att få dela lite vardagsliv med. Känns ibland som att man är ensam om det. För folk jag lärt känna som är mammor är genom internet. Många underbara folk på bdb som: Tanna, Alexandra, Silias mamma, 3 ska bli 4 och två mammor som jag träffat Petra och Fia. Men nu så ska jag flytta vilket kändes tråkigt att jag just lärde känna dom precis då var det bestämt med flytten. Men turen måste ju ändå vara att internet finns att man kan fortsätta ha kontakt här och bestämma att ses osv. Jag är glad över att internet finns. Men det är såhär jag tänker idag och just nu.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥