Sju på en lördags morgon

2010-03-27 / 07:37:16
Sitter här med min pigga flicka som vägrar somna om helt enkelt. Mattias har hållt på med henne från fem imorse till sju och nu fick jag ta över. Hon ligger och små gnäller och håller på med sina tår. Inget duger riktigt åt henne idag.

Ute snöar det "dubbel suck". Jag vill ju har vår nu. Hur kan det snöa nu som. Jag som hade hoppas på att man snart kan gå på en slät asfalt och börja se gräset sakta ta sig fram. Men icke, inte än. PUST!

Vad ska vi göra idag?
En barndomsvän ska kanske komma hit och hälsa på. Annars blir det nog en inne kväll som vädret ser ut nu iallafall.

Barndomsvännen, J och jag . Lite fest och fotot är ungefär 3 år gammalt.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥