Skönt, sova till nio typ :)

2010-03-13 / 09:01:32
Fick mig lite sov morgon. Halie vakna strax innan nio idag. Fast En kompis rindge mig för ett tag sedan och prata på, haha jag som ändå brukar vara vaken den tiden hon ringde. Ska ringa upp henne igen på en stund. Mobilen måste laddas litegranna först.

Halie är friskare idag och har ingen feber, vad skönt för henne :) men lite förkyld är hon men det verkar också ha dämpat ner sig en viss del :) kul. Hoppas hon blir frisk nu snart. Hostan är kvar men det brukar det ju vara någon/några veckor så är det ju för alla. Ska hjälpa en tjej med designen nu på bloggen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥