Sladden är borta, söker imorn

2010-03-19 / 18:23:22
Sladden är borta och min mamma är för lat för att söka fram den. Nå ja finner den kanske imorgon. Halie sover lite kvälls vila. Om hon inte vaknar innan halv sju så måste jag väcka henne. Annars kommer hon vakna typ tre inatt. Och vem skulle vilja säga godmorgon då och sätta sig i mörket och äta frukost tillsammans med stängda kaneler på tvn?. Inte jag iallfall. Men hon behöver en sån vila ibland. För att hon sovit så lite idag.

Sådär hann bara skriva ner detta så vaknade hon. Nu är hon på bättre humör och ligger och pratar med hennes mormor. Ska kolla om jag fått namnet ännu, annars kommer det imorgon.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥