Sluta äta på kvällen!!

2010-03-09 / 10:48:17
Nu har jag slutat äta kvällsfika på kvällarna, tror det gör mycket att inte äta massa skit på kvällen. Märker redan att jag faktiskt mår bättre. Så vi ser väl hur det går. Träna kan jag ju ändå inte göra för vårat playstation är hos mamma och dessutom var mattan cp där. Så blir jag hungrig på kvällen får jag ta mig ett äpple. Men man lägger sig ju tidigare om kvällarna nu då Halie vaknar så tidigt. Och då hinner man inte känna efter så mycket. Härligt det iaf. Vill verkligen ha en fin mage till sommaren, men hur ska det gå efter att ha fött Halie. Bristningar har förvunnit till en viss del med några syns än. Att det ska ta en sån tid. Sitter inte och beklagar utan säger bara hur det är. Alla vill väl ha en fin mage? Så där tror jag inte att jag har fel. Jag får börja såhära. Börja med matrutinen och må gott. För idag känns det riktigt bra faktiskt. Tror vi ändå ska ta en promenad vädret är ju ändå stillsamt. Så får Halie sova lunch och Kiara får gå en promenad :) Ska snart väcka upp min älskling som sover.

Bjuder på en bild på våran sötnos.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥