Söker tips ....

2010-03-30 / 19:44:16
Har nyss badat min lilla sötnos och gett henne nattolja, så hon kan somna bättre. Idag fick Halie äta biffstroganoff för första gången. Den var den första rätten som hon ätit upp allt och älskat. Äntligen en som hon gillar. Kul, dom här majspurérna, brocolipurérna tyckte hon inte alls om. Tur hon är äldre nu och det finns mer urval.


Mattias är ute och övningskör just nu. Har varit borta någon timme nu. Det är skit bra han är ute och kör tyck jag. Ska snart lägga min lilla gumma sedan ska jag titta på "dating in the dark".
Åsikter!
Postat av: Anonym

Jagör det med silas ja med. börjar tidigare. han har alltid varit tidigare i allt:)

Kommenterat - 2010-03-30 / 21:41:00
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥