Solig dag idag med

2010-03-13 / 13:20:55
Och Halie är lita snorig idag med vi funderar på att gå ner på apoteket och köpa nässpray, det fanns för hennes ålder. Men nu så har karln somnat på soffan och Halie har sovit i tre timmar ungefär. Snart mörknar det och det stänger snart med. Hm, undra om det blir en tripp till apoteket eller inte?. Ska se, vore ju skönt med en promenad men hinner vet jag inte om vi gör för när hon vaknar ska hon ha mat, man ska klä henne och jag börjar bli hungrig. Så kanske får man skjuta upp det till Imorgon. Men tänk om jag ångrar mig och hon blir jätte snorig ikväll :O Öhm, jobbigt läge ska väcka om karln och fråga vad han tycker. HOJ !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥