Stackars mamma

2010-03-31 / 15:57:10
Trött efter allt fixande. Nu ska jag ta det lugnt och invänta på maten. Helle är här. Varför säger jag inte. Vill att mamma verkligen ska känna stressen i kroppen nu då hon absolut inte vet någonting. Taskig dotter hon har. Ska ju ändå få igen. Hon och M planerar ju något jag inte vet om. Hm, undra vad. Men det var i sommar skulle jag tro. Eller jag har faktiskt ingen aning alls.

Halie sover nu en liten stund i vagnen. Och då passar jag på att blogga..

P.s imorgon kommer jag inte kunna blogga nå mycket.

Tycker inte om att lägga in bilder på mig själv. Avskyr mitt korta hår. VILL ha det långt nu. Men jag kan ju inte trolla precis, snart så.

På tal om mina ögonbryn så har jag alldeles för ljusa och dom är så fejk målad. Jag ska gå till frisör och färga/noppa dom. Men det får faktiskt bli nästa månad isåfall. Så klagar ni så är jag redan medveten.
Åsikter!
Postat av: Elin

Du är jätte söt :)

Kommenterat - 2010-03-31 / 16:54:58  | URL - http://elinnolssonn.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥