Sur humöret

2010-03-11 / 18:39:03
Usch och fy en sån här dag borde man spola förbi. Halie är också på samma humör, smittar av sig kanske? . Men förtillfället så är hon lugn, men annars har hon mest varit grinig hela dagen. Men snart ska hon sova ändå så. Hoppas hon är kryare imorgon för hostan verkar då aldrig försvinna. Idag ska man inte säga fel till mig för då jävlar sådant humör är det. Inte så tyckt kanske. Imorgon är det helg då kanske man blir lite gladare med tanke på bra film på tv osv. Jag hoppas för fullt på att Halie ska sluta hosta så att vi kan gå ut igen, man känner sig väldigt instängd av att bara sitta inne hela dagarna. Hittar inte min kamera sladd heller. Så arg jag blir har fotat Halie idag, men har man en skit dag så ska saker skita sig så är det ju. Hittar den säkert imorgon ska ni se.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥