Svar, inte gravid

2010-03-22 / 22:07:49
Tänkte svara på detta så att ni inte tror att jag är gravid.

Hejsan! Gud vad fina bilder. Men du jag måste fråga, är du gravid igen? Såg så ut på en av bilderna. MENAR ABSOLUT Inge illa.. hoppas du inte tar illa vid dig
ha det bäst

Svar: Tack så mycket, Jag är absolut inte gravid igen, Har nyss fått, och fick behålla lite graviditetshull. Detta har jag försökt att träna bort. Men det vill inte försvinna. Just nu har jag tagit ett litet uppehåll. Och tänker ta tag i det senare och då börja gymma istället. Tog absolut inte illa upp är medveten om det.

Här ser man mitt efterhull som satt sig fast.

Håller med om att jag ser gravid ut på den.

Men så är det inte !

Åsikter!
Postat av: Hanna

hihi... mitt "gravidhull" är fortfarande kvar, såhär 20 månader senare! ;o)



kraaam

Kommenterat - 2010-03-22 / 22:52:33  | URL - http://hannaofsweden.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥