The hills, rockar !

2010-03-12 / 09:56:56
Tidigare tittade jag jämt the oc jag avgudar den serien och blev bara förbannad då dom la ner den efter tredje säsongen och blev lätt nerstämd över att det inte fanns något mer att se, för inget klå dom tyckte jag då. Sedan nämnde min vän Sandra att The hills var ganska likt och hon sa gillar du the oc så kommer du att älska the hills. Från en början trodde jag inte ett skvatt på henne. Men satt mig hemma en kväll och såg ett avsnitt, jag blev faktiskt helt beroende redan efter första avsnittet. Och nu tittar jag på det jämt. Serien förgyller min dag. Jag hoppas dom aldrig slutar och isåfall måste dom göra en likvärdig. Dom kom ju med the city men det var inte alls lika bra. Så jag håller mig fortfarande till the hills. Vilken är eran favorit i The hills?

Lauren, Audrina & Whitney

Lou, Audrina & Stephanie

Spencer & Heidi

Justin

Och många fler som kommer och går.

Min favorit är två brudar i denna serie. Utan dom så skulle det inte vara "The hiills".

Heidi & Lauren

Åsikter!
Postat av: Josie

Jag tycker Heidi, Spencer, Kristin och Justin Bobby är dom allra bästa karaktärerna! Och allra bäst är dom i säsong 5, om du hunnit så långt :) Kristin är ju iofs inte med förrän i 5e säsongen heller..

Kommenterat - 2010-03-12 / 23:23:23  | URL - http://thejosie.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥