Tidig morgon

2010-03-10 / 07:13:02
Tidigt blev det denna morgon, jag och Halie klev upp strax innan sju. Hon ligger nu i gymet och grymtar lite. Tror hon är lite hungrig ska mata henne efter inlägget. ser det snöa ute men då hoppas jag solen dyker upp senare också. Skulle vara skönt med varmt väder och en promenad. det är ju vädret som får bestämma. Stackars Halie har blivit jätte förkyld och hostar en del. Får se om vi går ut överhuvudtaget, hon får ju inte bli sjukare. Men nu är hon arg och skriker efter mig. Vi hörs.

Morgonens kläder, lär ju få byta om 3 timmar, våran lilla kräkmaja det här :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥