Tidig tisdags morgon

2010-03-30 / 08:03:45
Godmorgon. Sitter med en pigg Halie här i soffan som leker med sina nallar och tår. Mattias ligger i sängen och snarkar gott. Syskonen är vakna och ska snart till skolan här. Min lillasyster la sig efter maten igår och klev nyss upp, hur kan man sova så länge?

Vet ni vad, vi blir kvar i Övik i två veckor till. Det finns så lite hemma i våran lägenhet så vad spelar det för roll om vi är här några veckor innan vi flyttar hit. Därför kunde vi inhandla lite prukter som vi behövde igår. Hann inte duscha igår. Så nu ska dom testas.

Har fullt av nya bilder på min mobil och mammas mobil som jag vill lägga in. Går inte just nu, så jag inväntar på mammas hjälp. Lägger in sen.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥