Tillbaka hos mamma

2010-03-28 / 16:25:12
Nu har man varit social hemma hos min mormor. Halie fick en jätte gullig klänning med tights till. Det setet var jag påväg att in handla tidigare, tur jag inte gjorde det. Fia har samma till sin dotter. Så fint.

Just nu så sover hon i bilbarnstolen, jag och Mattias har förflyttat oss till vardagsrummet för att sova där tills på torsdag. Innan sov vi i min lillasysters rum. Men hon kommer till mamma idag.

Nog om det. Ska fortsätta nu, tog mig en liten paus bara. Håller nämligen på med Halies kläder. Hon har vuxit ur typ hälften av hennes kläder vi har med oss.

Höll på att glömma men brorsan fick ett presentkort så han kan köpa sig en skjorta.
Bra tänkt av mormor. Mamma fick fin glas, som var riktigt snygga .
Åsikter!
Postat av: natta

nu drar jag en utlottning på ett beauty kitt från Body shop!

Ta chansen att vara med kanske blir du som vinner.



Puss kram!

Kommenterat - 2010-03-28 / 17:50:12  | URL - http://natalies.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥