Två äkta vänner

2010-03-17 / 14:12:02
Åh nu då jag ser den ljuva solen så längtar jag till sommaren. Vill kunna sitta ute med en filt och fika. Och Halie ligger där med och myser. Åh, man kan inte göra någonting alls nu då hon är så liten i vintern. På sommaren är det lättare.

Kan inte förstå ännu, gumman har bytt sock storlek nu inte undra på varför sockarna for hela tiden. Dom var ju för små :p hihi. Tycker hon är så röd bak i huvudet. Kan detta bero på att hon gnider huvudet då hon ligger i exempel sitt babygym? eller är det tvättmedlet? hum, någon som kan ha en liten aning om det? det är ju inte så farligt rött. Men skulle vara bra om man visste varför. Annars får jag ringa och kolla med min mamma som vet typ allt :)

Jag har två vänner som alltid stannar och aldrig går.
Dom två kommer jag alltid ha med mig, vart jag än bor och är .

Ett gamalt foto på mig och min bästavän. Vilka tider du och jag haft.
Mellan himmel och jord så ska vi stapla med varandra tillsammans.

Oavsett om vi inte setts på en månad eller ett år.
Så kommer vi alltid att vara lika bra vänner.
Du betyder guld för mig vännen. <3

Du och jag har mycket tillsammans.
Och du lyssnar och förstår en alltid.

Du finns verkligen där <3

Åsikter!
Postat av: Helle

Herregud, ryste i hela kroppen då jag läste. Har gjort mycket dumt men är väldigt glad över att jag har dig! Älskar dig oerhört vännen <3

Kommenterat - 2010-03-17 / 15:41:51  | URL - http://hellew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥