Billigare under 25 år !

2010-03-18 / 11:21:26
Fick lite information angående flyg idag av N, tack för det :) Då jag kollade upp flygpriser så kollade jag för vuxen. Och är man under 25 år så är det självklart billigare och dom flesta är ju under det. Så nu har jag tittat till lite priser. Åker man endast flyg kostar tur och retur från Umeå - Stockholm och Stockholm - Umeå 1062 kronor per person. Och då bokar ni först bara er själva utan bebis/barn. För bokar du dom efter din bokning blir det någon hundra lapp billigare. Fråga mig inte varför :p detta är utan paketpris. Kan nämligen inte kolla upp med paketpris, då var man tvungen att ta vuxen biljett. Därför kan jag bara kolla utöver. Men ring gärna SAS och kolla själv. Undrar ni mer om flyg osv så kan ni ringa: +47 73489883 . Och i värsta fall så kan jag kolla upp åt er, om ni undrar något. Men vi kör fortfarande på samma hotell för er som ska vara på hotell "Hotel Alexandra" är lämpligast enligt mig, men ni gör som ni vill. Bara ett exempel. Priser är 821 kronor per natt. Det finns länk till hotellet om du kollar längst ner. 

Jag har kollat om vi kan sova hos en jag känner i Stockholm. Går inte det så hamnar vi förmodligen på det hotellet om våran ekonomi tillåter. Men jag uppdaterar om detta.

http://www.alexandrahotel.se/
http://www.sas.se/
http://paketresor.sas.se/
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥