Skillnad är det väl?

2010-03-22 / 18:05:03

Halie sover eftermiddag just nu och det tog en halvtimme innan hon ville somna. Men nu sover hon gott i vagnen men bara i blöja. Det har blivit så varmt nu och fällen har gjort så hon fått lite värmeutslag.

Som ni sett tidigare så fotade vi på varvsberget idag. Synd det inte blev så många det var alldeles för kallt för det. Men om vädret är bra imorgon så ska vi fota mer. Ska få med Halie då med. Behöver lite nya och fräscha foton på henne.


Visst har mitt hår vuxit snabbt?

 

Åsikter!
Postat av: Hannele - Mamma till Kevin & Gravid igen ♥

Svar:

Gick inte att svara på ditt första inlägg :S så därför svara jag här :)



Ja tack detsamma :D

De där bilden på dig och din man/samob/pojkvän är jättefin på er ^^,

Kommenterat - 2010-03-22 / 21:02:30  | URL - http://mammah.bloggplatsen.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥