Packning och hemfärd .

2010-03-03 / 12:27:06
Idag åker vi hem. Kommer nog hem mot kvällen. Först så ska vi storhanlda lite. För vi har nämligen typ ingenting hemma. Det enda man ska göra i Umeå nu är ju att packa, söka lådor och planering. Och självklart hinna träffa Petra, Emelie, Sofie, Fia och Alicia. Men det hinns ska boka in lite med dom :) hehe. Sedan får jag tvinga dom att komma och hälsa på oss i Övik. Den 23 mars kommer vi till Övik igen för att vi har ett möte och efter det så ska vi fira min mamma som fyller hela 40 år, nu kan man ju snart börja se henne som en mormor. Eller vad säger ni?





Bilden är iofs typ 1-2år gammal..









Men men just nu så springer jag runt i mammas lägenhet och söker Halies omaka par till sockar och hittar även annat medans jag söker det. Men något kommer vi att glömma som alltid. Brukar inte vara särskilt ovanligt att vi gör. Ska fortsätta nu. Hej och hå !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥