Fakta om mig & familjen <3

2010-03-08 / 23:17:14






1988 föddes jag på bb i Sundsvall. Och två år efter så fick jag en lillebror "Kim". Vi bodde i Gävle några år tills mamma och pappa skiljde sig. Då följde jag och Kim med mamma till Örnsköldsvik medans pappa stannade kvar i Gävle. Under tiden har vi bott med mamma och hälsat på våran pappa på lov osv. Jag har gått på 6 skolor om jag räknar med gymnasiet. Mamma fick barn med en ny man och jag fick två halvsyskon och på pappas sida fick jag ett till halvsyskon. Jag blev äldre och fick två syskon till på pappas sida men denna gång har han en ny tjej som hade gift sig med. Över till min mammas sida nu efter 10 års förhållande som mamma hade med Anders så tog det slut och mamma fann en ny något år senare Umeå.  Hela familjen flyttade dit och vi verkade trivas allihopa. Men slutade med att alla flyttade tillbaka till Örnsköldsvik utom jag. Jag stannade kvar och fann en pojkvän. Jag flyttade först själv till en lägenhet i Holmsund som jag bodde i cirka en månad. Därefter flyttade jag och Mattias tillsammans i Obbola. Och där vantrivdes vi och ett år efter flyttade vi närmare stan på Ersboda. Jag blev gravid och jag gick igenom en underbar graviditet som jag gärna skulle kunna göra om igen. Nu finns våran flicka här med oss.
Lite kort fakta om mitt lilla liv.

Hemmas hos min vän Isabelle.

Jag har posekväll hemma hos mig med Helle

Utanför min praktik

Fest hemma hos mig i Holmsund

Jag och min bästavän Sandra

Jag som orange/blond

På mariehem i mammas gamla lägenhet

Jag och mamma festar

Pappa och jag i Uppsala

I mamma gamla lägenhet i Holmen (Midsommar)

På joun bauer skolan

Storladdad inför brännbollsyran

Wheels ;)

Gravid och ska på harrys och titta på spelning

Är på paradisbadet i Örnsköldsvik
Är gravid som ni se

Gjorde ett misstag och fick klippa bort mitt hår :(
Är dessutom fravid på bilden

36+0
Gravid

Min bror och jag
Våran fina hund Kiara

Så ser jag ut just nu.
På bilden: Nina och jag



1985 så kom jag till världen på bb i Umeå.
Har Två bröder en större och en mindre och en lillasyster och så klart morsan å farsan då..
Bosatt i ume sen barnsben.  
Jag träffade min sambo (Carro) för snart tre år sen började med att vi var polare sen fortsatte det till mera.
Och nu har vi bildat familj vilket jag är mycket glad över är så stolt över min lilla flicka halie.
Vi har även en liten hund som heter kiara en lapsk vallhund. Som är så fin och lugn utav sig.

Unga tider

Brorsan har klippt mig

Old times

Utanför Martin

I Carros förra lägenhet i Holmsund

Hemma hos Carros morsa

Sista april hemma hos moster Leena

Jag och Carro utanför Shell

Jag och Halie

:)

Kommer mer bilder sen...

 




Våran flicka som kom till världen 09-10-27
Så fick hon sitt namn.
Hennes namn har en betydelse. Jag var gravid och min pojkvän och jag var hemma hos min pappa i uppsala på "Eilah dagen" Pappa hade sånt istället för dop. Jag satt däår och läste en skylt som det stod "Eilah" på och upptäckte något häftigt att "Eilah" blir "Halie" baklänges det tyckte vi var fränt och innan hade jag faktiskt nämnt detta namn till Mattias. Men vi trodde ju på slutet att det skulle bli en kille så vi kom ju på mest pojknamn då. Men då hon kom ut då var det en liten Halie.
Detta gör Halie just nu.
Hon har nyss lärt sig att sitta rakt på sin mat stol och äter lite purér och det gillar hon.  Hon har lärt sig att vända på sig i babygymet och blir sur då hon hon ligger på magen för länge. Mer finns inte att säga just nu hon är bara 4 månader. Uppdateringar dyker upp.

Halie i min mage :)

Halie nyfödd

Hemma hos oss

Min pappa på besök

Halie har somnar i våran säng

Halie en liten tomte på juladton

Helle som fotat

Gumman ska sova

:)

 

Halie på nyår :)

 

Fotat av Helle

Halies första gång hon smakar gröt, hon älskade det :)

Halie och hennes kompis Emelie

Halie på tjurigt humör hemma hos mormor

Sover sött i pappas famn

Gumman trött i bilen

Halies doptårta

Sötnosen våran på ditt dop

Faster och Halie


Så som Halie ser ut just nu :)


Detta kommer att uppdateras, så håll utkik då och då .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥