Våran nya lägenhet i Domsjö

2010-03-12 / 22:40:53
Visste ni att vi fått samma lägenhet som vi tidigare fick säga nej till. Vi hade turen med oss att den just kom ut igen och just då vi skulle söka om på nytt igen. Vi kom även först i kön, tack tack tydligen sa ödet att det var våran lägenhet.

Några punkter på varför den lägenheten passar oss.

  • Mhm röda tapeter i vårat sovrum", mys rummet :)
  • Hyran är GREAT 200 kronor mer än lägenheten vi har nu som är en tvåa.
  • Lekpark och dagis i närheten.
  • Det är en trea så Halie får ett eget rum.
  • Dom flesta jag känner bor i Domsjö.

Några punkter som är mindre bra.

  • Köket är väldigt trångt.
  • Finns inget badkar "mest Mattias som blev ledsen över det".
  • En trappa upp, vi vill helst på nedervåning.

Men vi är nöjda. Detta blir vår tills vi har jobb för då blir det längst ner med uteplats det är våran plan hittills.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥