Vi har haft kvälls besök :)

2010-03-13 / 21:41:24
Mattias mamma, bror och syster kom hit även min brorsa. Vi snackade och lyssnade på spotify. Brorsan har nu fixat så att jag fått en egen användare nu TACK. Lyssnar som fan nu. Sedan verkar våran dator funka igen. Den har inte stängts av på hela dagen, säkert bara för att brorsan var här och tittade på den. Vi ser väl om den jävlas senare.

Halie la siv halv åtta idag och det tog sin tid innan hon somnade. Hon är ju fortfarande sjuk. Undra när det ska försvinna?. Var en sväng på affären vi köpte lite ingridienser till hemmagjord "pizza" och den är faktiskt väldigt nyttig. Inte en skit pizza ifrån en pizzeria :p Nu är jag sugen på en bra film och mysas med älskling i soffan. Ha en trevlig lördagskväll. För det ska vi ha.

Mattias fotade gumman för två dagar sedan och Malin skickade någon bild som hon fotat tidigare. Här kommer bilderna.

Jag och gumman hemma hos min moster i Övik .

Halie ligger i sitt babygym .

Mattias kompis somnade i våran soffa igår kväll .

Mattias tycker att Kiara passa i brillor ;)

 

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥